Štábní jednotky

Štábní jednotky zůstávají v týlu a koordinují svoje muže. Na tyto role je vypsaný konkurz a není možné se za ně přihlásit bez předchozí domluvy.

Velitel

Má rozhodovací právo o všem, co se kde v poli děje. Jeho slovo je zákon!

Herní výhoda:

  • má vcelku klid, protože zůstává vzadu a velmi obezřetně odhaduje situaci v poli

Spojovatel

Stará se o veškerou komunikaci, kterou požaduje Velitel. Všichni znáte M.A.S.H., ne? Vidíš, tak to znáš i Radara! A tohle je způsob, jak být na chvíli on!
Herní výhoda:

  • má k dispozici vysílačku, kterou může kontaktovat Radisty nebo svojí domovskou základnu (virtuální velící bázi, která není ve hře fyzicky přítomna)

Polní jednotky

Jednotky, které se dostanou přímo do akce! Na pozice Comissarů a Radistů budou hráči vybráni konkurzem a není možné se za ně přihlásit běžnou cestou.

Comissar

Pokud je hlavní velitel zákon, tak Comissar je soudce Dredd.
Pokud snad hrozí, že by se někomu nechtělo bojovat, je tady Comissar. Ten je vždy připraven kdykoli a kohokoli příkladně potrestat (nebo rovnou popravit) pokud vykáže jakékoli známky neochoty k boji.

Herní výhoda:

  • může házet dýmovnice
  • jednou za život může svým křikem Comissar namotivovat Vojáka k lepšímu výkonům (čti plus jedna třetinka - dokud o ní Voják nepřijde)
  • má k dispozici bojovou píšťalku, kterou může koordinovat své muže

Radista

Tenhle týpek vlastní sluchátko. Není utržené, ani kouzelné, ale umí komunikovat se štábem a koordinovat útok. Taková pěkná domluva sice není kouzlo, ale občas umí být naprosto okouzlující. Obzvlášť, když zapomeneš volací znak…

Herní výhoda:

  • má k dispozici vysílačku, kterou hlásí situaci v poli svému štábu.
  • má u sebe mapu

Voják

Nejběžnější z běžných. Obyčejný pěšák, který nafasoval zbraň a teď je jeho cílem zabít co nejvíce těch “zlejch”! A zlej je vždycky ten na druhý straně mířidel!
Herní výhoda:

  • jako jediný může používat automatické zbraně

Sniper

“One shot, one kill.” Jednoduché heslo, kterého se každý Sniper drží. Velmi dobře ví, že má přesnou mušku a dobrý dostřel. Díky tomu může podporovat své přátelé ze zálohy.

Herní výhoda:

  • má povoleno vnést do hry (jednu) silnější ne-automatickou zbraň (až 150 m/s)
  • na této zbrani také může mít libovolná přídavná zařízení, jako je třeba puškohled
  • fasuje kalibrovanou munici

BRUT / Těžkooděnec

Jeden je dost silnej na to, aby unesl zbroj, a ten druhý je taky moc blbej na to, aby ho to bolelo.

Aneb když se bojíš, zavři se do pořádné zbroje a nic se ti nestane - testováno v laboratorních podmínkách. Druhá možnost je narodit se rovnou jako BRUT.

Herní výhoda:

  • Má více životů
  • je nezranitelný střelnou zbraní
  • můžou nosit nadrozměrné štíty

Inženýr

Jen ti nejchytřejší z nejchytřejších mají tu čest stát se u jednotek PTP Inženýry. Inženýři jsou ceněni pro svojí pohotovost v boji. Dokážou totiž operovat s technologiemi a zároveň vytvářet stavby, které mohou rozhodovat nejen výsledky bitev, ale i celých válek.

Herní výhoda:

  • Inženýr dostane u registrace čtyři vlaječky. Tyto vlaječky označují speciální budovy, které může Inženýr vytvořit. Na postavení libovolné budovy bude potřebovat spolupráci lidí ve své jednotce. Každá budova se staví ze dvou lidí daného povolání a vlaječky.  Libovolnou budovu lze zbourat položením vlaječky. Každá budova po svém vzniku poskytuje speciální bonusy hráčům, ze kterých je postavena. Možnými budovami jsou:
    • Bunkr - dva hráči se štítem. Tito se nesmí hýbat a musejí být zakleknutí tak, aby se jejich štíty dotýkali. Dokud bunkr stojí, tak jsou štítaři nezranitelní.
    • Polní ošetřovna -  Medik a Comissar. Tito se musejí držet u sebe a jsou regulérně zranitelní libovolnou zbraní. Kdykoliv se může Comissar rozhodnout budovu zrušit a vyslat tak všechny mrtvé Vojáky, kteří klečí dva metry okolo vlaječky, zpět do boje s plnými životy. Medik při zrušení budovy vždy umírá (Comissar ho udřel prací na mrtvolách).
    • Turret - Voják s libovolnou střelnou zbraní a hráč se štítem. Štítonoš musí být zakleknutý a střelec se za ním musí krýt. Oba dva se můžou na místě točit, ale střelec se vždy musí krýt za Štítonošem. Po dobu existence turretu jsou oba dva nezranitelní.
    • Odposlouchávací zařízení - Těžkooděnec (nebo BRUT) a Radista. Těžkooděnec musí mávat vysoko vlaječkou (aby zachytil nepřátelský signál). Radista se musí dotýkat mávajícího Těžkooděnce, aby mohl přijímat protivníkův signál. Po dobu existence budovy může Radista poslouchat protivníkovi frekvence. Může na ně i odpovídat. Ale stále nemůže odposlouchávat ORGovskou komunikaci.
  • může odpalovat dveře pomocí odpalovacího zařízení, které dostane u registrace
  • může používat výrobny munice
  • může operovat s technologickými zařízeními
  • může provádět sabotáže (viz Pravidla)
  • může opravovat sabotovaná zařízení

 

Medik

Máš bebí nebo tě nemá ráda vlastní máma a kámoši tě šikanujou? Běž za Medikem. Tenhle chlapik už se postará, aby tě doslova nic nebolelo. Na takovýhle zoufalce je zvyklej!

Herní výhoda:

  • dostane od organizace přístoj na oživování padlých vojáků. Tento přístroj má omezený počet použití a přidává všechny ztracené třetniky.
  • může používat výrobny drog

 


 

Špion

Vědět, co dělá nepřítel, je největší výhoda, kterou může někdo někdy získat. Není nad to, když zjistíš, že tvůj nejlepší kámoš utekl s tvojí holkou, ale k nezaplacení je, když tě navíc pošle do náručí nepřítele a podminuje společnej stan. A to je to, co dobrej Špion dokáže! Radista by si měl dávat pozor, koho si pustí k tělu!

Získat informace o nepříteli: 10 patron.

Sabotovat výrobnu drog: 50 patron.

Ten pocit, když tohle děláš: k nezaplacení.

Jsou věci. které si za patrony nekoupíte...

Herní výhoda:

  • má u sebe doklad příslušnosti k frakci
  • má možnost komunikovat se svým pravým Velitelem
  • může provádět sabotáže (ne opravy)

(Pouze hráč, který si u registrace vybere povolání Voják může jet za Špiona)